Tombik Ekmekte Sucuklu Yumurta


Hafta sonu kahvaltı masamıza yaptım. Daha önce bir çok arkadaşımda yaptılar.. Bende bu şekilde sunumları sevdiğim için sizlerle paylaşmak istedim. Yapımı çok kolay sunum çok güzel ve lezzet muhteşem. Deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız. Kişi sayısına göre sayıyı ayarlayabilirsiniz...

Malzemeler :

1 adet hamburger ekmeği
2 dilim kaşar peyniri
2 dilim sucuk
1 adet yumurta
1 adet kiraz domates
1 tatlı kaşığı zeytinyağı
kekik
pul biber
tuz

Yapılışı :

Hamburger ekmeğinin üst kısmından yuvarlak bir kapak çıkarın. İçe doğu biraz iç ekmeğini çıkarın. Fırça yardımıyla içini  zeytinyağıyla yağlayın. İçine küp şeklinde doğranmış kaşar peyniri ve sucukla doldurun. Fırının ızgara kısmında peynirler eriye kadar tutun. Çıkarın peynirlerin ortasına bozmadan bir yumurta kırın. Bu işlemleri yapabilmek için içini biraz fazla ve zedelemeden almak gerekiyor. Üzerine tuz, kekik ve pul biber serpin. Tekrar fırının ızgarasına ama düşük dereceye ayarlayarak yerleştirin.


Yanına bir tane kiraz dometes yerleştirin. Yumurta beyazı pişince fırından alın.  Servis tabağına alın, üzerine domatesi yerleştirerek sıcak servis yapın...

Yorumlar

  1. ellerine sağlık yumurtayı pek sevmesemde güzel bir alternatif
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Baharcım.. Bende çok yiyemem.. Oğluma yaptım bunları.. Sevgiler..

      Sil
  2. Canım çok güzel yapmışsın. Bende yazarlık yaptığım siteye böyle bir tarif yüklemiştim geçen yıl. Dha kendi bloğuma yapamadım. Maşallah benim o kadar çok fotom sırada bekliyorki. Allah nazarlardan saklasın seni yaptığını hemen yüklüyorsun. Oğluna ve diğer tüm sınav stresindekilere başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimde var daha tarifler ve resimler vakit bulupta yükleyemedim. Arada anlatımı kolay olanların bazıları öne geçiyor.. Çok teşekkür ederim.. Amin canım.. sevgiler...

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım.Güzel bir haftasonu diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Feraycım.. sizinde hafta sonunuz çok güzel geçsin.. Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası