Milföy Güller


Bu gün kahvaltıya minik güller yaptım. Bu tarifin fotoğrafını yabancı bir yemek sitesinde gördüm. Baktım bazı arkadaşlarımda denemiş. Dedim hemen yapayım :))) Bende bu gün kahvaltıya yaptım. Bu güllerin tarifi yoktu. Bende hamurla uğraşmayıp milföyle yaptım. Basit ama çok şık çok lezzetli güllerim oldu.. Yapmak isterseniz işte fotoğraflarımla tarifim...








Malzemeler :

5 adet milföy
15 dilim hindi salam




Yapılışı :

Milföyleri tezgaha sıralayın. Yumuşayınca üç parçaya kesin. Salamları ortadan ikiye kesin. Her bir milföy parçasına salamların yuvarlak kısımları dışarıda kalacak şekilde iki yarım salamı yerleştirin.


Bir tarafından rulo şeklinde sarın. daha büyük güller istiyorsanız milföyleri ikiye kesip aynı şekilde hazırlayın. Tüm milföy hamurlarını aynı şekilde hazırlayın. 15 adet küçük gül elde edeceksiniz. Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine salamlı kısımları yukarıda kalacak şekilde aralıklı sıralayın.


Önceden 200 derecede ısıttığınız fırında kızarana kadar pişirin. Salamların rengi biraz kararıyor. Bunun başka bir yöntemini bulamadım. Fırından aldığınız güllerinizi servis tabağına sıralayın. Sıcak servis yapın...


Yorumlar

  1. elıne sağlık tam gul gıbı

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık,çok güzel olmuş,sunum harika sevgiler:)9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şekermutfağımız... Sevgiler..

      Sil
  3. çok şık olmuşlar canım.çok beğendim.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.. Sevgiler..

      Sil
  4. Ellerinize sağlık Oya Hanımcım. Çok hoş görünüyorlar. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Selda hanımcım.. Sevgiler..

      Sil
  5. Ellerinize sağlık nefis görünüyor.Sunum ise harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlknurcum.. Sevgiler..

      Sil
  6. Çok şık ve orijinal olmuşlar..Bence milföy hamurlu daha güzel olmuş,hamurdan çıtır,çıtır..ellerinize sağlık..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim Nursen Hanımcım.. Çok teşekkür ederim.. Sevgiler..

      Sil
  7. Ellerinize sağlık ne kadar hoş duruyorlar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası