Kırpık Muffin



Bu hafta hep oğlumun sevdiği lezzetleri hazırlamaya çalıştım. Çok anlattım.. Oğlum üniversite sınavına giriyor yarın. Geçen hafta yaptığım top keklerimi sevince bende hemen onun yiyeceği kadar ufak dokunuşlarla bu günde yaptım. Allahım tüm emeklerinin karşılığını verir, hepimizi hayır dualarıyla başarılı ve kendisi için hayırlı bir sınav geçirir inşallah.. Tüm gençlere başarılı bir sınav diliyorum tabiki.. Ne emek verdiklerini görüyorum oğlum ve arkadaşlarının. Allah her hayallerini gerçekleştirme fırsatı yaratsın.. İşte bu günlerdeki ruh halim.. İşte kırpık muffinler ...
Malzemeler :
2 adet yumurta
1 çay bardağı damla çikolata
1/2 su bardağı sıvı yağ
1/2 su bardağı toz şeker
1/2 su bardağı süt
1.5 su bardağı un
1/2 çay kaşığı karbonat
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Üzeri için :
1 paket bitter çikolatalı sos
süt
ince renkli şekerleme

Yapılışı :
Yumurta ve toz şekeri iyice köpük köpük olana kadar çırpın. İçine süt ve sıvı yağı ekleyin, karıştırmaya devam edin. Kuru malzemeleri başka bir kap içerisinde karıştırın. Sıvılara ekleyin, karıştırın. Damla çikolatayı ekleyin karıştırın. Muffin kalıplarınızın yarısına kadar paylaştırın. Önceden 180 dereceye ısıttığınız fırında pişirin. Soğumaya bırakın.
Kekler pişerken çikolata sosunu paketteki gibi hazırlayın. Soğumaya bırakın. Soğuyan kekleri kalıplarından çıkarın. Çikolatalı sosa bulayın. Üzerlerine ince renkli şekerlerden serpin.. Servis tabağına sıralayın. Biraz çikolata sosun donmasını bekleyin. Servis yapın..


Yorumlar

  1. ne kadar renklıler elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. Süper çok şeker olmuş bu kırpık muffin bayıldım... :)
    Afiyetler olsun...
    Sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emelcim..:)) Sevgilerimle..

      Sil
  3. Ay o kalıplar nasıl kare şeklindemiydide. Öyle Pramit gibin kabardı.Bak oğlun inşallah başarılı olacak. Allah yardımcısı olsun tüm gençlerimizin.Yarasın annesinin yaptıkları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım evet.. Kare, kalp, yuvarlak, altı gül olanlarından buldum ..:)) Hemde 6 tanesi 3 liraya..:)) Gezdikçe bakıyorum daha var mı diye.. İnşallah canım benim.. Seninde az kadı bu heyecanlara... Amin ... Teşekkür ederim..

      Sil
  4. Ellerine sağlık çok hoş görünüyor...

    YanıtlaSil
  5. Oyacım oğluna ve tüm sınava giren gençlere allah zihin açıklığı versin , başarılar dilerim , bu zamana kadar verdikleri çabaların sonuçlarını istedikleri şekilde alsınlar.Bu güzel keklerde afiyet şeker olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Neşecim.. Sağolasın..:))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası