Ispanaklı Kolay Gözleme


Kahvaltılık beş dakikada hazırladığım bir lezzeti paylaşmak istedim sizlerle. Günlerdir diyorum oğlumla birlikteyiz bu hafta kahvaltılarda diye. İşte oğluma yaptığım hazır yufkadan sıcacık bir gözleme.. Sizlerde sevdiklerinize yapmak isterseniz işte tarifim...



Malzemeler :

1 adet yufka
1 kase ince kıyılmış ıspanak
100 gram rende kaşar peyniri
1 tatlı kaşığı pul biber
2 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz

Yapılışı :

Yufkayı tezgaha yayın. Üzerine fırça yardımıyla zeytinyağı sürün. Ispanak ve kaşar rendesini serpin. Tuzunu ve pul biberini serpin. Kare şeklinde katlayın. Tavayı ısıtın zeytinyağı gezdirin. Gözlemeyi tavaya alın. Orta ateşte iki tarafını kızartın. Servis tabağına alın. İstediğiniz şekilde kesin. Sıcak servis yapın..

Yorumlar

  1. Canımm ellerine sağlık çok severimkii. harikaolmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum.. Hem lezzetli hemde çok basit yapılıyor.. Beraber yapıp yiyeceğiz o zaman.. Sevgiyle..

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Damla hanımcım.. Sevgiler..

      Sil
  3. Ellerinize sağlık Oya Hanım...Nefis görünüyorlar. Ben de çok severim gözlemeyi...Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selda Hanım teşekkür ederim.. Sevgiler...

      Sil
  4. Hem çok pratik hem de çok lezzetli görünüyor ablacım. Gözleme vazgeçilmezimizdir.....
    Kim sevmez kiiiii :)))) Ellerine sağlık...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Sevgiler canım..

      Sil
  5. en sevdiklerimden.içine kaşar hiç koymamıştım deneyeceğim...tşk ler güzel tarifler için .sevgiler adaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canikom..:)))Sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası