Tavuk Tantuni Dürüm


   Tavuk tantuni yapmayı planlamamıştım. Dondurucudan çıkardığım tavukları şinitzel yapacaktım. Ama yağda kızarması gerektiği için son anda plan değiştirdim.. Çokta iyi yapmışım. Çok sağlıklı, çok lezzetli oldular. Ufak tefek değişiklikler yaptım tabiki tantuni tarifimde.. Ben yazayım bakalım sizlerde beğenecekmisiniz...



Malzemeler :

500 gram tavuk göğüs eti
5 adet sivri yeşil köy biberi
1 adet kuru soğan
1 yemek kaşığı toz kırmızı biber
1 yemek kaşığı kimyon
1 yemek kaşığı köri
1 yemek kaşığı kekik
1 yemek kaşığı kırmızı pul biber
3 yemek kaşığı çiçek yağı
karabiber
tuz

Yapılışı :

Tavuğun beyaz etini çok küçük yemeklik gibi doğrayın. Soğanı ve biberi küçük doğrayın. Tavaya çiçek yağıyla birlikte tavuk etlerini alın. Kavrulmaya başlayınca içine soğan ve biberi ekleyin. İyice kavurun. İstediğiniz baharatları, istediğiniz miktarda ekleyin. 1-2 dakika daha kavurun. Lavaşlara paylaştırın, yeşillikler ve salatalarla dürüm sarın. Sıcak servis yapın...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası