Bademli Karamelli Çikolatalı Puding



 Yemek dergisinde ilk gördüğümde tadı nasıl olur bilemedim. Ama aklımın bir köşesinde yatıyordu. Dün değişik bir sütlü tatlı ararken aklıma geldi. Deneyeyim bakalım nasıl olacak dedim ve iyi ki denemişim. Badem, çikolata ve karamel tadı o kadar birbirine yakışmış ki denemek lazım.. İşte tarif değişik lezzet arayanlar için...


Malzemeler :

Muhallebi :
1/2 litre süt
1/2 su bardağı un
1/2 su bardağı toz şeker
1/2 su bardağı kıyılmış badem

Karameli :
1 su bardağı su
3 yemek kaşığı toz şeker

Çikolatalı kısım :
3 yemek kaşığı kakao
3 yemek kaşığı sürülebilir krem çikolata
1 tatlı kaşığı sıvı yağ

Yapılışı :

Un, toz şeker, bademleri ve sütü iyice karıştırın. Koyu muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin. Şekeri bir tava içinde eritip karamel rengi olana kadar karıştırın. Üzerine suyu ekleyin, karıştırarak karamel şekeri suda eritin.Muhallebinin  üzerine karamelli suyu ve kakaoyu ekleyin. İyice karıştırın. Krem sürülebilir bitter çikolatayı ve sıvı yağı ekleyin. Mikserle 10 dakika kadar çırpın.  Servis kaselerine alın. 4 kase kadar çıkıyor.. Buz dolabında 2 saat dinlendirin. Servis ederken badem kırıklarıyla süsleyin. Soğuk servis yapın..

Yorumlar

  1. badem olurda guzel olmazmi eline sa[lik

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık ablacım. sunum çok şık :))) Denenmeli bence....
    Bana da beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canım beğendiğine sevindim. Ben arada uğruyorum sana.. Ama bu hafta doğru dürüst bakamadım...) işler yığılınca..:) Çok teşekkür ederim.. sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası