Kahveli Puding


Gerçek bir kahve sever olarak ne zamandır aklından geçiyordu nescafeli puding yapma fikri.. Bu gün okadar yürüyüşün ardından akşam güzel bir tatlıyı hakettim diyerek hemen mutfağa geçtim. Puding tarifim her zaman ki tarifim. Ama sonuç muhteşem.. Bu tadı anlatamam denemek lazım.Bu arada tarifte bana ait şimdiye kadar görmedim başka bir yerde.. Haydi mutfağa....





Malzemeler :
3 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
5 yemek kaşığı toz şeker
1 yemek kaşığı nescafe
1 paket vanilya

Süslemek için :
3 adet kedi dili
6 adet fındık

Yapılışı :

Nişasta, un, toz şeker, nescafeyi karıştırın. Üzerine sütü yavaş yavaş ekleyerek bir yandan karıştırın. Ocağa alın, muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırarak pişirin. Ocaktan alırken içine 1 tatlı kaşığı margarin ve vanilyayı ekleyin. Mikser yardımıyla 5 dakika iyice çırpın. 3 tane servis bardağına paylaştırın. Soğuması için buzdolabına kaldırın. En az 2 saat soğutun.


       Üzerine fındıkları kırık süsleyin. Kenarlarına kedi dilini ikiye kırın yerleştirin. Soğuk servis yapın...


Yorumlar

  1. mis gibi kokulu kokulu harika olmuştur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve kokusu müthiş.. Yada bana öyle geliyor.. Beğendiğinize güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim.. Sevgiler...

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım. harika olmuş. yeriz artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Canım güzel yorumların beni çok mutlu ediyor.. Sevgiler..

      Sil
  3. Ellerinize sağlık Oya Hanımcım. Mis gibi kahve kokusu geliyor... :) Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selda hanımcım.. Gerçektende miss gibi kahve kokuyor.. Sevgilerimle :)...

      Sil
  4. Allahneverdiyse bunu beyendi .
    hem resimleri hem tarifi ;)
    sifa olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım..:) Allah razı olsun.. Sevgiler..

      Sil
  5. Ellerine sağlık sunum süper, eminim tadı da öyledir, kahve var için de daha ne olsun.En kısa zamanda yapılacaklar listeme aldım.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şekermutfağım .. Kahve .. Daha ne olsun gerçektende.. sevgiler..

      Sil
  6. Görüntüsüne bayıldıım süper, kahvenin kokusu nasıl güzeldir... yerken o kokuyu ve tadı çok merak ettim :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim. Kahve severler için mükemmel bir lezzet.. Çok teşekkür ederim.. Sevgiler...

      Sil
  7. Ellerine sağlık Oya ablacım. Vallahi nefis olmuşşşş...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatmacım :)) Sevgiler canım..

      Sil
  8. goruntusu muhtesem tadini merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadıda muhteşemdi. Tabi kahve severseniz..:)) Deneyin derim.. Sevgiler..

      Sil
  9. Ellerine sağlık görüntü süper eminim ki tadıda öyledir...
    Hamarat arkadaşım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım .. Hepimiz hamaratız baksana bloglara neler neler yapıyorlar.. Sevgilerimle..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası