Arpa Şehriye Salatası


Aklımda rus salatası yapmak varken son anda değiştirdim tarifi.. Nasıl mı oldu derseniz güzel bir salata. Sonradan araştırdım çok yapıp seveni varmış. Benim misafirlerim de beğendi. Hep diyorum tarifi denerim beğendiysem mutlaka yazarım çok beğendim diye ama beğenmediysem muhteşem deyip kefil olmam tarife. Denersiniz belki siz de seversiniz. Tadı yenebilir lezzeti bana göre muhteşem değil. O yüzden yazdım tarifimi. Sizlere bıraktım tercihi..

Malzemeler :
1/2 su bardağı arpa şehriye
1 kavanoz hazır garnitür
10 adet kurnişon turşu
1/2 limon suyu
1 su bardağı light mayonez
tuz

Yapılışı : 


Arpa şehriyeleri haşlayıp suyunu süzün. İçine garnitürü, küçük doğranmış kornişonu, mayonezi, limon suyunu ekleyin, güzelce karıştırın. Tuzunu ayarlayın, karıştırın. Servis tabağına alın. Üzerini turşuyla süsleyin..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası