Fasulye Diblesi


Ben sebzeleri genelde zeytinyağlı severim. O yüzden eti et,  sebzeyi sebze olarak yerim. Bu mevsimde pek lezzetli olmadığını  bilsem de pazarda yemyeşil görünce dayanamadım aldım.. Sizde zeytinyağlı sevenlerden iseniz hadi buyrun mutfağa...



Malzemeler :

500 gram kadar taze fasulye
1 orta boy soğan
3 adet domates
2 diş sarımsak
1 çay bardağı pirinç
2 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz

Yapılışı :

Taze fasulyeyi güzelce yıkayın. Kenar kısımlarını ayıklayın. Küçük şekilde kesin. Soğanı küçük yemeklik doğrayın. zeytin yağıyla birlikte tencereye alın. Üzerine domates rendesini ekleyin. Bir iki dakika karıştırdıktan sonra taze fasulyeyi ve irice doğranmış sarımsağı ekleyin. Karıştırıp, üzerine tuz ve pirincini ekleyin. Kaynamaya başlayınca kısık ateşte pişmeye bırakın. Domatesin suyuyla pişmesi gerekir. Ama suyu az gelirse sıcak su ilavesi yapın. Taze fasulyeler yumuşayana kadar pişirin. Ilık servis yapın.....

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık. Ben pirinçli hiç yapmamıştım. Denemem lazım. :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.. Beğenirsin..:) Sevgiler..

      Sil
  2. Arkadaşımda yemiştim ilk ne kadar lezzetli gelmişti. Domates yoktu onun yaptığında.. Harika görünüyor canım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben domatesli yapıyorum hep.. Teşekkür ederim canım.. Sevgiler..

      Sil
  3. çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası