Anneler Günü Hediyesi



Bu gün biraz gecikmiş bir hediye teşekkürüm var.. Kime mi ?..Tabiki  KNORR  'a.. Anneler gününde  beni de düşünüp bu güzel sepeti hazırlayıp göndermişler. Kargo elemanın elinde kocaman bir paketle kapımın önünde görünce nasıl heyecanlandım  ve paketi açıp içindekileri ve bu güzel sepeti görünce nasıl mutlu olduğumu anlatamam.. Mutfağımda sürekli kullandığım markanın blogum sayesinde beni tanıması bu güzel sepeti göndermesi beni çok mutlu etti.. Mutfağımda 2000 yılından itibaren  tüm yeni çıkardığı ürünlerle yerini aldı Knorr.. Sene 2013 ve ben tüm ürünlerini güvenle mutfağımda kullanmaya devam ediyorum.. Bir kez daha UNİLEVER  KNORR firmasına sonsuz teşekkür ederim..



Knorr İnternet sayfasını ziyaret etmek isterseniz  http://www.knorr.com.tr/#/home tıklamanız yeterli olacaktır.

Knorr Facebook sayfasını ziyaret etmek isterseniz https://www.facebook.com/KnorrTurkiye?fref=ts

Ünilever İnternet sayfasını ziyaret etmek isterseniz http://www.unilever.com.tr/ tıklamanız yeterli olacaktır.

Ünilever Facebook sayfasını ziyaret etmek isterseniz https://www.facebook.com/unilever?fref=ts


Gelen çeşitlerden bu gün Mercimek Köftesi harcını denedim. Artık ben ayarını tutturamadım, lezzeti yapamadım derdine son. Mercimek Köftesi yapmak hiç bu kadar kolay olmamıştı... Paketin arka yüzünde yazanları uygulayın, lezzetli mercimek köfteleriniz olsun. Tek kötü yanı var 1 paket asla yetmiyor.. Hayatı kolaylaştıran tüm çeşitler KNORR ile birlikte soframızda...

Yorumlar

  1. Güzel bir hediye almışsın. Bloguma hoş geldin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Zehracım. Sende hoş geldin..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel lezzetler çıkarırsın sen o hediyelerden oya Hanımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelere başladım Sevil hanımcım...:)) Sevgiler..

      Sil
  4. Güle güle kullan canım senin adına çok sevindim.. sepette çok şıkmış.. böyle bi incelik düşünmeleri çok hoş gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceydacım. Gerçekte çok mutlu oldum.. Çok şık bir sepet.. Sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası