Fırında Baharatlı Taze Patates

Pazarda minik taze patatesleri görünce dayanamayıp aldım. Fırında enfes patatesler yaptım. Yanında mis gibi fırın tavuk.. Daha ne olsun hem kolay hem lezzetli bir tarif huzurlarınızda..




Malzemeler :

Yarım kg taze küçük patates
3 yemek kaşığı zeytinyağı
Tuz

karabiber
pulbiber
toz kırmızıbiber
kekik
köri




Yapılışı :


Patatesleri güzelce yıkayın. Kabuklarını soymayın. Geniş bir kaba alıp üzerine zeytinyağ, tuz, karabiber, pulbiber, toz kırmızıbiber, köri ve kekik ilave edip harmanlayın. Bir fırın tepsisine yağlı kağıt serip patatesleri tepsiye alın. Yada fırın torbasının içine koyarak pişirin. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzerleri kızarana dek pişirip servis yapın.

Yorumlar

  1. Çok severim canım. ellerine sağlık nasılda güzel alımlı duruyor. Şimdi onları yemeye nasıl kıyacaksınız. sen en iyisi onları bana yolla ben midemin içinde onlara çoook güzel bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülaycım gel hemen..:) Yoksa hepsini ben yerim..:) Çok teşekkür ederim canım..:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası