Mini Pizzalar

Çay saatlerinde, kahvaltılarda kolayca yapabileceğiniz lezzetli bir pizza... Üzerine ben evde evde olan malzemeleri kullandım. Siz mantar, sosis, zeytin, mısır gibi şeyler koyup lezzetini dahada arttırabilirsiniz. Şimdiden kolay gelsin...
Facebook sayfamı ziyaret etmek isterseniz https://www.facebook.com/izmirlezzet ...





Malzemeler :

Hamuru için :
3 su bardağı un
1 su bardağı ılık süt
4 yemek kaşığı sıvı yağ
1/2  paket yaş maya
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı toz şeker

Üzeri için :
250 gram kaşar peyniri
250 gram sucuk
2 adet domates
1 adet biber
kekik
pul biber
tuz

Yapılışı :
Ilık sütün içine şekeri ve mayayı atın, karıştırarak  mayayı eritin. Yoğurma kabınıza  tuz, mayalı sütünüzü, çiçek yağını koyun, iyice karıştırın. Unu yavaş yavaş ekleyerek ele yapışmayan yumuşak bir hamur yoğurun. Üzerini kapatın, 15 dakika kadar mayalanmaya bırakın. Kaşar peynirini rendeleyin. Sucuğu küçük küpler halinde doğrayın. Domateslerin kabuğunu soyun, tohum kısımlarını temizleyin, iç kısmındaki suyunu akıtın. Küçük küpler halinde doğrayın. Biberin tohum ve sap kısmını ayıklayın, küçük küpler halinde doğrayın. Kaşar peyniri, domates, biber, sucuk ve tuzu bir kap içerisinde harmanlayın. Hamurunuzu eşit miktarda küçük bölümlere ayırın, yuvarlayın. Yağlanmış fırın tepsisine elinizle bastırarak inceltin, aralıklı yerleştirin.
Üzerlerine harcınızdan koyun. Üzerlerine pul biber ve kekik serpin. Tüm hamurunuzu bu şekilde hazırlayın. Önceden 200 dereceye ısıttığınız fırında üzerleri kızarana kadar pişirin. Sıcak servis yapın....

Yorumlar

  1. günaydın canım. Nefis görünüyor. Bir ara ablamla sürekli yaptığımız bir tarifdi :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın canım.. Teşekkür ederim .. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Günaydın canım buradan da :-) şu anda fazla malzemem yok ama gidip alıp yapmanın bir sakıncası olacağını sanmıyorum :-)Ellerine sağlık canım.Bu arada notebook canmış ne güzel yorum yazabiliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende iki günlüğüne gittim yazlığa, 1 hafta kaldım. Orada evde malzemeler de yok, çok zorlandım inan..:) 3 günde yanlız kaldım.Ben laptopumu götürdüm ama bendede internet yoktu. Allahtan eşim geldi onun telefondan bağlandım .. Çok sıkıcı bir durum. Yaza internet almam lazım yoksa çok zorlanıyorum.. Telefonda akıllı değil tabii..:)) İyi tatiller canım..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası