Şekerli Tarçınlı Milföy Rulolar


Genelde tuzlu tariflerde kullanıyorum milföyleri. Geçen gün canım basit ama lezzetli bir bir şeyler isteyince aklıma geldi yapmak. Çıtır çıtır pekde lezzetli oldular. Hele tarçının pişerken çıkardığı o muhteşem koku mutfağımı doldurunca dahada mutlu oldum.. Bakın bakalım haksızmıyım..



Malzemeler :

4 adet milföy hamuru
2 yemek kaşığı toz şeker
2 yemek kaşığı tarçın
1 adet yumurtanın beyazı

Yapılışı :

Milföy hamurları yumuşamaya başlayınca şerit halinde 5 parçaya kesin. Her bir parçayı istediğiniz şekilde kıvırın. Üzerine yumurta beyazı sürün, toz şeker ve tarçın serpin. Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine sıralayın. Tüm hamurları bu şekilde hazırlayın. Önceden 200 derecede ısıttığınız fırında milföyler kızarana kadar pişirin. Fırından alın soğutun. Servis tabağına sıralayın, soğuk servis yapın.


Yorumlar

  1. ne kadar sırın olmuslar elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık. Hem yapımı pratik hem de süper lezzetli görünüyorlar. Bu ara milföy hamuruna taktım. En kısa zamanda tarifini deneyeceğim. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende milföye takıldım bu ara.. Çok kolay kullanımı o yüzden herhalde.. Daha bir kaç tane değişik tarif yaptım. Beğendiğine sevindim canım. Sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası