Buğdaylı Salata


Dün haşladığım buğdaylarla Yalancı Keşkek yapmıştım. İçinden bir miktarınıda bu gün salatamda kullandım. Kalanıda paketleyip dondurucuya attım. Bir süre sonra çıkarıp çorba yapacağım. Ben resimleri çekerken közlenmiş kırmızı biberlerimi koymayı unuttum. Sizler yemeden koyun. Çok yakışıyor bu salataya. İşte basit, lezzetli, sağlıklı ve doyurucu salatamın tarifi...


Malzemeler :

4-5 yemek kaşığı haşlanmış aşurelik buğday
1/2 adet ıceberg marul
2 adet havuç
1/2 demet dereotu
1/2 demet maydanoz
3-4 adet taze soğan
1/4 demet nane
1 adet közlenmiş kırmızı biber
1 yemek kaşığı nar ekşisi
1 yemek kaşığı limon suyu
2 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz

Yapılışı :

Marul, dereotu, maydanoz, nane, kırmızı biber ve taze soğanı ince doğrayın. Havucu rendeleyin. Geniş bir kaseye tüm salata malzemelerini alın. Üzerine buğdayı ekleyin, karıştırın. Zeytinyağı, limon, nar ekşisi ve tuz ekleyin. Bu malzemeleri istediğiniz ölçüde koyun. Karıştırın, servis kaselerine alın. Limon dilimleri ve marul yapraklarıyla servis yapın...


Yorumlar

  1. Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım nefissss olmuş...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. tam doyurucu diyet salatası ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyet yaparken yiyordum..:)) Çok teşekkür ederim..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası